A.G

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 431
بازدید دیروز : 375
بازدید هفته : 1168
بازدید ماه : 3670
بازدید کل : 105818
تعداد مطالب : 329
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


پيشنهادهايي از انيشتين

پيشنهادهايي از انيشتين

انيشتين به ما پيشنهاد مي‌كند:

کنجکاوي را دنبال کنيد. من هيچ استعداد خاصي ندارم. فقط عاشق کنجکاوي هستم.

چگونه کنجکاوي خودتان را تحريک مي‌کنيد؟ من کنجکاوم، مثل پيدا کردن علت اين که چگونه يک شخص موفق است و شخص ديگري شکست مي‌خورد. به همين دليل است که من سال‌ها وقت صرف مطالعه موفقيت کرده‌ام. شما بيشتر در چه مورد کنجکاو هستيد؟ پيگيري کنجکاوي شما رازي است براي رسيدن به موفقيت.

پشتکار گران‌بها است. من هوش خوبي ندارم، فقط روي مشکلات زمان زيادي مي‌گذارم.

تمام ارزش تمبر پستي توانايي آن به چسبيدن به چيزي است تا زماني که آن را برساند. مانند تمبر پستي باشيد؛ مسابقه‌اي که شروع کرده‌ايد را به پايان برسانيد. با پشتکار مي‌توانيد به مقصد برسيد.

تمرکز بر حال: پدرم به من مي‌گفت نمي‌تواني در يک زمان بر 2 اسب سوار شوي.

ياد بگيريد که در حال باشيد. تمام حواستان را بدهيد به کاري که در حال حاضر انجام مي‌دهيد. انرژي متمرکز، توان افراد است و اين تفاوت پيروزي و شکست است.

تخيل قدرتمند است: تخيل همه چيز است. مي‌تواند باعث جذاب شدن زندگي شود. تخيل به مراتب از دانش مهم‌تر است.

آيا شما از تخيلات روزانه استفاده مي‌کنيد؟ تخيل از دانش مهم‌تر است! تخيل شما پيش نمايش آينده شما است. نشانه واقعي هوش دانش نيست، تخيل است. آيا شما هر روز ماهيچه‌هاي تخيلتان را تمرين مي‌دهيد؟ اجازه ندهيد چيزهاي قدرتمندي مثل تخيل به حالت سکون در بيايند.

اشتباه کردن: کسي که هيچ وقت اشتباه نمي‌کند هيچ وقت هم چيز جديد ياد نمي‌گيرد.

هرگز از اشتباه کردن نترسيد. اشتباه شکست نيست. اشتباهات شما را بهتر، زيرک‌تر و سريع‌تر مي‌کنند، اگر شما از آن‌ها استفاده مناسب کنيد. قدرتي که منجر به اشتباه مي‌شود را کشف کنيد. اگر مي‌خواهيد به موفقيت برسيد اشتباهاتي که مرتکب مي‌شويد را 3 برابر کنيد.

زندگي در زمان حال: من هيچ موقع در مورد آينده فکر نمي‌کنم، خودش به زودي خواهد آمد.

تنها راه درست آينده شما اين است که در "همين لحظه" باشيد. شما زمان حال را با ديروز يا فردا نمي‌توانيد عوض کنيد. بنابراين از اهميت فوق‌العاده برخوردار است که شما تمام تلاش خود را به زمان جاري اختصاص داريد. اين تنها زماني است که اهميت دارد، اين تنها زماني است که وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:پيشنهادهايي از انيشتين, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد / a.g.loxbog.com تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به

ابزار پرش به بالا